| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Felix Site Admin

Ble Medlem: 03 Apr 2005 Innlegg: 633 Bosted: Nordmøre
|
Skrevet: Fre Jan 20, 2006 7:30 am Tittel: |
|
|
Her hvor jeg bor, åpner desverre ikke banen før våren er kommet, og veiene fri for snø  |
|
| Til Toppen |
|
 |
.35Whelen Moderator

Ble Medlem: 12 Apr 2005 Innlegg: 423 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Fre Jan 20, 2006 10:22 am Tittel: |
|
|
| Felix skrev: | Her hvor jeg bor, åpner desverre ikke banen før våren er kommet, og veiene fri for snø  |
Når vi først snakker om snø.... jaggu må fresen få kjørt seg om dagen. Glad jeg ikke må måke det som kommer ned for hånd  _________________ "Only accurate guns are interesting"
Både gjær og begjær reiser brødet........ |
|
| Til Toppen |
|
 |
RS_jenssen Moderator

Ble Medlem: 06 Apr 2005 Innlegg: 103 Bosted: Frei
|
Skrevet: Fre Jan 20, 2006 10:40 am Tittel: |
|
|
| .35Whelen skrev: | | Felix skrev: | Her hvor jeg bor, åpner desverre ikke banen før våren er kommet, og veiene fri for snø  |
Når vi først snakker om snø.... jaggu må fresen få kjørt seg om dagen. Glad jeg ikke må måke det som kommer ned for hånd  |
kan vell kalle meg heldig som skyter innendørs på oppvarmet bane men da skyter jeg med lånt håndvåpen, rart att ikke den lokale skyte klubben for dere jakt folk, ikke ordner en vinter avtale med pistol klubben for de skyter jo med kraftige våpen i pistol klubben så rifle skyting tror jeg neppe blir noe problem og banen er jo bare i bruk 2 dager i uka. det store spørsmålet vill vell vere avstanden er ikke mere enn 25 meters bane! |
|
| Til Toppen |
|
 |
.35Whelen Moderator

Ble Medlem: 12 Apr 2005 Innlegg: 423 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Fre Jan 20, 2006 10:52 am Tittel: |
|
|
| glock35 skrev: | | .35Whelen skrev: | Skal en kjapp tur på banen i dag  |
Du får si i fra om du skal på banen før jeg reiser ut!!
da er jeg med  |
Var på banen på tirsdag, men da var det innendørsbanen det var snakk om. Gikk forresten ganske bra også. Ble 292 på 30 stående. Endelig begynner skyteformen og komme i anmars
Skal ned til tirsdag igjen, så bare bli med det  _________________ "Only accurate guns are interesting"
Både gjær og begjær reiser brødet........ |
|
| Til Toppen |
|
 |
.300SAV 6,5 x 55

Ble Medlem: 19 Feb 2006 Innlegg: 109
|
Skrevet: Man Mar 06, 2006 9:36 pm Tittel: |
|
|
Det har da blitt noen skudd allerede iår. Skulle på første feltskytinga på banen sist lørdag, men det var så få frammøtte at skytinga ble utsatt. Mye influensa og forkjølelse som går. Men jeg bruker å si at man skal ikke klage på at influensaen går, det er mye værre når den kommer.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Felix Site Admin

Ble Medlem: 03 Apr 2005 Innlegg: 633 Bosted: Nordmøre
|
Skrevet: Tor Apr 05, 2007 9:23 am Tittel: |
|
|
Da er det på tide å begynne med treningen igjen, noen som vet når banen på Frei åpner  |
|
| Til Toppen |
|
 |
mork 222 Remington

Ble Medlem: 03 Apr 2005 Innlegg: 68 Bosted: Mork, Rm, M&R
|
Skrevet: Man Apr 20, 2009 6:42 pm Tittel: |
|
|
Noen som vet når banen på Frei er åpen for jegerskyting? (PS! Vi snakker 2009.....) Ser fram til å komme meg på banen igjen nå.  _________________ Skulle egentlig inn på kammeret, men pytt pytt..... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|