JEGERNES JAKTFORUM Forum Hovedsiden JEGERNES JAKTFORUM
DISKUSJONSFORUM

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Skogsfugljakt i Bodø området

Start Nytt Tema   Svar på Tema    JEGERNES JAKTFORUM Forum Hovedsiden -> Skogsfugljakt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Roffe
22 LR
22 LR

Ble Medlem: 20 Apr 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 17, 2008 6:09 pm    Tittel: Skogsfugljakt i Bodø området Svar med Sitat

Hei folkens!

Jeg har nettopp flyttet til Bodø og kjenner ikke til så veldig mye av det som skjer rundt jakt her i området med unntak av Saltfjellet.

Skogsfugljakta er en av de jaktformene som jeg er størst tilhenger av. Jeg er støkkjeger og det å utfordre orre og tiur "mann mot fugl" er noe av det mest spennende som finnes.

Hvordan er det med skogsfugljakt i Bodø området? Jeg husker fra millitærtida at det var en god del skogsfugl i området bak mot Keiservarden og Junkerfjellet. Men siden det ligger kloss opp i byen og er et attraktivt turområde er det vel neppe populært å gå rundt med hagla der.

Er det noe statsgrunn rundt omkring her som det går an å jakte på, eller er det noen grunneiere/grunneierlag som har noe organisert opp mot jakt?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
holmvaag92
22 LR
22 LR

Ble Medlem: 14 Aug 2010

InnleggSkrevet: Søn Aug 15, 2010 4:21 pm    Tittel: Svar med Sitat

tror de fleste Bodø-folka drar til Sulitjelma når de jakter. som du sier er det et veldig aktivt turområde i Bodømarka, så jeg vil anbefale å dra et stykke unna. f.eks. Sulis eller valnesfjorden : )
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    JEGERNES JAKTFORUM Forum Hovedsiden -> Skogsfugljakt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB.no - Norsk phpBB support